Як сподобатись комусь ще до першої особистої зустрічі?

Для людей перше враження – дуже важливе. Поширеною є думка, що перше враження про нас складається через 60 секунд після зустрічі, зазначає УП.Життя.

Втім, останнє дослідження психологів Джанін Вілліс і Олександр Тодоров з Принстонського університету показало, що цей процес триває значно швидше – за 10 секунд.

Іншими словами, людина звертає увагу на наш вираз обличчя, інстинктивно шукаючи симпатію, компетентність, достовірність та агресивність.

Як сподобатися ще до першого особистого спілкування, радить для Lifehack експертка з комунікацій Анна Чу.

Ми всі оцінюємо і робимо припущення

Ми оцінюємо людину не тому, що хочемо її засуджувати чи злимося.

Інстинкт виживання змушує нас вирішувати, чи варто мати справу з конкретною особою, чи треба вшиватися.

У цей час у мозку відбувається декілька речей: через те, що ми бачимо людину вперше, у нас немає про неї спогадів і мозок намагається компенсувати брак інформації.

Він намагається створити зв’язки між тим, що ми бачимо і чуємо, і нашим минулим досвідом.

Що може впливати на людське сприйняття?

Ви можете думати: «Те, що я бачу, має велике значення для формування першого враження«. І це, звісно, так.

Але! Ви коли-небудь формували свою думку про когось, кого ви ніколи не зустрічали, лише за думками інших людей, чи не так?

Наш мозок схильний створювати історії чи уявляти інформацію на основі наших вкорінених переконань.

Тому коли ми зустрічаємо когось після того, як нам про цю людину розповіли інші, все, що вона робитимуте, посилюватиме наше уже створене уявлення.

А якщо особа поводитиметься по-іншому, нашому мозку здаватиметься, що ця поведінка – лише тимчасовий виняток.

Саме тому, коли ми формуємо своє враження про когось, кого маємо зустріти, дуже важко змінити свою уже створену уявою думку.

Якщо ви почули, що Фред –  перспективний далекоглядний підприємець, а ви схильні думати про таких бізнесменів як про схильних до агресії, жорстоких і впевнених у собі людей, то ви думатимете про Фреда саме так.

Йому буде дуже важко переконати вас у протилежному, навіть якщо його поведінка не покаже жодної з перерахованих ознак.

Один зі способів справити хороше перше враження ще до зустрічі – дати комусь сказати щось хороше про вас

Ця стратегія психологічно формує позитивне уявлення і допоможе вам налагодити стосунки з людьми, яких ви раніше не зустрічали.

Але через розповіді інших вони відчуватимуть до вас симпатію.

Звісно, цей трюк може зіграти і проти, якщо хтось розповість щось погане. Тоді новий знайомий ставитиметься до вас обережно і буде закритим.

Але ніколи не змушуйте нікого говорити про вас.

Це має бути щиро. Коли ви попросите друга сказати щось хороше, його слова не матимуть бажаного ефекту.

До того ж, це може негативно сприйняти ваш друг.

Впевніться, що обрали для цієї ролі людину, яку добре знаєте, яка відчуває до вас емпатію і зможе її передати іншому.

Впродовж перших 10 секунд зустрічі зробіть комплімент

Впродовж 10 секунд, які у вас є на те, щоб справити перше враження, зробіть щирий комплімент.

Мудро його обирайте. Впевніться, що він не націлений на щось поверхове – одяг, наприклад.

Глибокі стосунки формує особистість. Тому комплімент повинен стосуватися доброти людини, її схильності допомагати іншим чи веселому характеру, наприклад.

Комплімент допоможе підсилити позитивне враження про вас або уникнути чи хоча б зменшити негативні висновки.

Тільки не обманюйте і не перебільшуйте.

Ми схильні піддатися спокусі і «перегравати», щоб справити хороше враження, але це дасть лише короткотерміновий ефект.

Брехати – не варіант, бо правильна картинка з часом може скластися і неправда розкриється.

Компліменти – це маленькі подарунки, які ми даємо іншим, хоча робити їх людям, яких ми бачимо вперше – небезпечно.

Люди схильні знецінювати наші зусилля, бо вони підозрюють нас у навмисному намаганні на них вплинути через лестощі. І немає значення, правда це чи ні.

Один зі способів уникнути цього враження – передати свій комплімент через когось. Це природно зменшує скептицизм.

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *