Ми всі прагнемо у Європу… а «Електротранс»?

Ще зовсім недавно, наприкінці листопада 2016-го за підсумками Всеукраїнського конкурсу на краще підприємство міського електротранспорту України сумісним рішенням корпорації «Укрелектротранс» та ЦК профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України від 24 листопада 2016 року Хмельницькому комунальному підприємству «Електротранс» було присуджено І місце за результати роботи 3-го кварталу.

Всі ті незручності та певні ньюанси, які хмельничани мали та героїчно переносили, пересуваючись містом у тролебусах, здавалось ось-ось мають виправитись та зникнути.

Однак і зараз, нажаль, все так само:

  • і брудні вікна та двері,
  • і тріснуте віконне скло,
  • і великі щілини, через які задуває вітер, залітає сніг та дощові потоки,
  • тролейбусні двері, які не зачиняються та не гарантують безпеку при пересуванні,
  • різке рушання з місця, коли пасажири рятуються від падіння лише міцно тримаючись за поручні. А часом пасажирам і не вдається уникнути забоїв.
  • висадка пасажирів якщо не серед сугробів, то в небезпечних місцях, часом навіть посеред проїзджої частини.

А як має почувати себе потенційний пасажир, який з останніх сил біг до тролейбуса, а водій перед самісіньким носом закрив двері та рушив? А якщо це людина в роках, якій цей біг давався дуже не просто?

А як бути зі ставленням кондукторів до пасажирів? Зовсім не як до клієнтів, а як до чогось такого, що можна (та навіть, здається, на думку кондукторів, треба!) штовхнути, пхнути, облаяти….

Все це, нажаль, хмельничанам вже стало таким звичним, що часом навіть здається — що так і має бути, адже плата за проїзд відносно не така і значна. Ми вже змирились, не вимагаємо якості, безпеки, які мають нам бути гарантовані перевізником. Нам аби швиденько добратись до необхідного місця.

Але ось з початком 2017-го виявилось, що цей «сервіс» має подорожчати. І не просто на якісь там 20-30%, а на цілих 67%. Тобто до нинішньої вартості додасться ще 2/3 ціни: вартість проїзду зросте з 1,50 грн. до 2,50 грн.

Хмельничани тут діяли миттєво: 13 січня у Единій системі місцевих петицій за авторства Сергія Коваля було зареєстровано відповідну е-петицію.

За 2 тижні, 26 січня, петицію підписали 519 осіб з 500 необхідних.

Одразу ж відділ роботи зі зверненнями громадян Хмельницької міської ради повідомив, що електронну петицію направлено для розгляду міському голові Хмельницького. Згідно з пунктом 4.5. рішення сесії міської ради, міський голова доручив розгляд петиції компетентним виконавчим органам міської ради.

Громадські активісти також не стояли осторонь та вимагали не допустити збільшення тарифів на перевезення пасажирським транспортом загального користування і залишити їх на нинішньому рівні.

2 лютого, Громадською радою при Виконавчому комітеті Хмельницької міської ради підписано та направлено на ім’я міського голови Хмельницького Олександра Симчишина офіційний лист-звернення з вимогою не допустити необґрунтованого збільшення тарифів на перевезення пасажирським транспортом загального користування та залишити розмір плати за перевезення на діючому на сьогодні розмірі: тролейбус — 1,50 грн., маршрутне таксі — 3,50 грн.

У цьому листі очільника обласного центру закликали не нехтувати думкою громади та врахувати той негативний резонанс, який отримало серед населення Хмельницького питання здорожчання вартості проїзду у громадському транспорті.

Щоб вирішити це важливе та болюче для містян питання, Хмельницька міська влада оголосила проведення громадського обговорення зміни тарифів на транспортні послуги з перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті загального користування. Саме тому, три сотні хмельничан прийшли надвечір минулої п’ятниці, 10 лютого, до кінотеатру ім. Т.Г.Шевченка. Від мерії був присутній лише заступник міського голови, куратор транспортної галузі міста Андрій Бондаренко.

Однак остаточної відповіді від влади Хмельницького присутні так і не почули. Лише заздалегідь підготовлену фразу: «Остаточне рішення прийматиме на своєму черговому засіданні виконавчий комітет Хмельницької міської ради з урахуванням усіх висловлених під час обговорення проекту рішення зауважень і пропозицій.»

Цю дивну ситуацію, напевно, мала якось скрасити обіцянка: «Міська влада працює над тим, щоб значно поліпшити якість перевезення пасажирів у громадському транспорті

Отже, ми з Вами тепер що маємо робити? Чекати? З нами порозмовляли? Нас послухали? І все? Хмельничан почули? Чи просто зібрали, щоб дати можливість випустити пар і незадоволення та потішити обіцянкою «покращення та транспортної реформи«?

А поки ми чекаємо у сподіванні на краще, нас має перевозити нервовий водій, нам має продавати квитки невдоволений, пхаючий під бік пасажирів, кондуктор, ми маємо впізнавати зупинки через брудні вікна у тріщинах та намагатись всіма силами триматись, що не впасти коли різко рушить тролейбус?

 

Брудне та надтріснуте скло, щілини в вікні

 

 

Тролейбусні двері, які не закриваються до кінця

 

Висадка пасажирів посеред проїзджої частини, тролейбусна зупинка знаходиться далі

 

 

Висадка пасажирів у «сніговий сугроб»

 

 

 «Електротранс», якість перевезення

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *