І пошта, і банк, і роздрібний магазин… — Ігор Смілянський про майбутнє Укрпошти

«Укрпошта» буде змінювати формати відділень і надаватиме ширший спектр послуг, передає Економічна правда.

Про це заявив в.о. гендиректора ПАТ «Укрпошта» Ігор Смілянський в інтерв’ю журналісту Укрінформу щодо перспектив реформування головного поштового оператора країни.

«Дійсно, традиційна пошта змінюється, обсяги листів і друкованих видань скорочуються» — визнає очільник держпідприємства.

«Ми зробили головний акцент на розвиток логістичних послуг — активно співпрацюємо з підприємцями з сегменту електронної комерції і розвиваємо фінансові послуги. Враховуючи тенденції ринку також будемо міняти формат відділень», — повідомив Смілянський.

«Це повинен бути і банк, і пошта, і роздрібний магазин. Іншими словами: фінансово-логістичний оператор, який зможе забезпечити на високому рівні базові потреби населення. Звичайно, формат цих відділень залежатиме від розмірів населеного пункту, його віддаленості», — розповів він.

«Укрпошта» працює над покращенням якості роботи з клієнтами.

«Ми продовжили графік роботи для більш як 1600 відділень — частина працюватиме до 20:00, частина — до 21:00, а в Києві і великих обласних центрах збільшили кількість відділень, які працюють цілодобово. Також перевели на режим роботи без обідніх перерв», — повідомив Смілянський.

Керівництво намагається на законодавчому рівні добитися для Укрпошти права здійснювати фінансові операції.

«Закон нині на розгляді у Верховній Раді. У ньому ми пропонуємо надати Укрпошті право мати базові фінансові рахунки, ощадні рахунки і картки. Це все. Багато хто боїться, що ми почнемо видавати кредити. Цього не буде», — заявив Смілянський.

Щодо ТОП-5 головних «маразмів» з якими зіткнулися Ігор Смілянський прийшовши в Укрпошту, то він відзначив:

«Найбільше вражає наше трудове законодавство. Не знаю, як для кого, а для мене етикет — базова річ. Якщо співробітник нагрубіянив, я йому виношу догану і звільняю. Мені кажуть: ні, так не можна, це суперечить трудовому кодексу. Крім цього, присутні якісь невиразні трудові норми. Наприклад, флюорографія для роботи за комп’ютером. Не знаю, де вони взяли такі правила.

Третє — дуже смішні норми пожежної охорони. У нас було навчання норм пожежної охорони для співробітників, під час навчання згоріла альтанка. Природно, норми пожежної безпеки важливі. Але, вони повинні мати сенс. Їх дуже давно ніхто не переглядав.

Ще — охорона праці. Уявіть собі, там є норма, за якою листоноша зобов’язаний отримати свій маршрут під розпис. Якщо за маршрутом листоноші щось перекопали, то з ним зобов’язаний пройти співробітник Укрпошти, щоб прокласти новий маршрут. У мене 36 тисяч листонош, скільки ж у мене має бути співробітників, щоб пройти цей нелегкий шлях? Виникає логічне питання: якщо людина бачить перед собою яму, вона її обов’язково омине. Ні, треба прописувати в посадових інструкціях! Є інструкції, прописані організаціями, яких вже не існує, отже, їх нікому скасувати.»

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *