З початком березня у тролейбусі квиток коштуватиме 2 гривні 50 копійок, у маршрутних таксі та великогабаритних автобусах 4,00 гривні. Таке рішення прийняли члени виконавчого комітету на черговому засіданні.
До підвищення ціни проїзду в електротранспорті майже ні в кого питань не виникало: потреба в цьому назріла давно. А останні зміни в державі лише поглибили проблему. Всім відомо, що й до цього часу підприємство дотувалося з казни міста. А віднедавна йому відмінили пільги на електроенергію, ціна якої зросла для «Електротрансу» вдвічі, також по фінансовій базі вдарило підвищення мінімальної заробітної плати.
«Ми можемо залишити ціну квитка в тролейбусі 1 грн 50 коп., можемо взагалі зробити безкоштовний проїзд, — каже міський голова Олександр Симчишин, — але тоді повинні будемо викласти на це з казни близько 100 млн грн і нічого більше в місті не робити. Навряд чи хмельничани погодяться відмовитися від нових садочків чи доріг на користь нижчої ціни квитка в тролейбусі. Більше того — електротранспорт і надалі безплатно перевозитиме всіх пасажирів пільгових категорій, тому для пенсіонерів нічого не зміниться.»
До речі не всі знають, що на тролейбус можна купити проїзний квиток — звичайний, учнівський, студентський та робочий. Їх вартість суттєво нижча, ніж купувати кожен квиток окремо. Звичайний проїзний квиток в тролейбусі коштуватиме із 1 березня 90 гривень, учнівський — 40 гривень і студентський 50 гривень.
Стосовно ціни на проїзд в маршрутних таксі та автобусах суперечка триває вже більше року. Перевізники просять встановити вартість квитка у 5 грн, громадські активісти вважають такі цифри необгрунтованими. На засідання виконавчого комітету виносився проект рішення, в якому пропонувалося встановити ціну квитка 4 грн 50 коп. Проте члени виконкому таку цифру не підтримали.
Головні претензії були до якості обслуговування пасажирів:
«Звісно, ніхто не сперечається про те, що зросли ціни на витратні матеріали, але скажіть, скільки коштів потрібно на те, щоб у автомобілях було чисто, щоб водій вів себе культурно, виглядав охайно, щоб в салоні не грав «шансон»? Ніскільки! — звернувся до перевізників заступник міського голови Андрій Бондаренко. — Ми вимагаємо від вас якості послуг для хмельничан!»
«Звісно, зараз ми є заручниками ситуації і не можемо розірвати договір з тим чи іншим перевізником, бо тоді на маршрути не вийде більше 160 автомобілів, але вже в кінці 2017 року терміни цих договорів закінчуються і ми працюватимемо з вами на нових умовах: великогабаритний транспорт, відміна блочної системи, нові маршрути, — звернувся до представників перевізників міський голова. — Так, такі зміни вам не подобаються, але ми не відступимо від своїх вимог ні на крок. І кожна скарга від пасажирів на ваші послуги буде для нас сигналом не працювати з вами в майбутньому».
Після тривалих обговорень міський голова вніс пропозицію зменшити суму підвищення ціни проїзду в маршрутних таксі та автобусах, встановивши її розмір — 4 гривні.
Перевізників таке рішення не задовольнило, вони продовжують наполягати, що така ціна послуги є для них збитковою.
«Ми маємо трикутник: міська рада як замовник послуг перевезення — перевізники — пасажири. І ми завжди будемо на боці пасажира, — каже Олександр Симчишин, — бо саме він дає нам змогу бути замовником перевезень, а перевізникам — здійснювати свою діяльність, без пасажирів бізнес неможливий. Наразі ми дійшли до того, що пасажири не люблять перевізників, в першу чергу — за якість послуг. І цей негатив має бути знятий. Ми вже рік працюємо над цим і впевнені, що транспортна реформа в кінці 2017 року вирішить багато питань.»
Читайте також:
З початком березня значно подорожчає квартплата у Хмельницькому
Тарифи на перевезення обговорили, а рішення прийме виконавчий комітет Хмельницької міської ради (фото, відео)
Джерело: Офіційний сайт Хмельницької міської ради
А с какого числа цена 4.00?
З 1 березня.