Українці почали економити на напоях, побутовій хімії та засобах особистої гігієни

Українські покупці в надії заощадити перестали в колишніх обсягах купувати чай, каву і соки, пише Хвиля з посиланням на UBR.ua.

Головна причина — зростання комунальних платежів і девальвація гривні, які ледь-ледь дозволяють громадянам зводити кінці з кінцями.

Директор зі стратегічного розвитку компанії Nielsen (Україна і Білорусь) Віталій Брик розповів UBR.ua про результати недавнього дослідження, яке показало, що українці стали економити на напоях.

За словами експерта, ще у вересні-жовтні на ці групи товарів було зафіксовано зростання продажів, а в четвертому кварталі 2016 року обсяги продажу чаю, кави, соків і пива стрімко впали.

Крім того, найбільше зниження обсягів продажів спостерігалося і на побутову хімію та засоби особистої гігієни.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *