У Хмельницькому обговорили деталі Концепції Нової української школи

21 березня у приміщенні Хмельницької гуманітарно-педагогічного академії відбувся круглий стіл з питань обговорення концепції розвитку педагогічної освіти в Україні. Окрім керівників вищих навчальних закладів Хмельницького, представників педагогічного складу, районних та міських департаментів освіти Хмельниччини у події прийняв участь і генеральний директор Директорату Вищої освіти і освіти дорослих Міністерства освіти України Олег Шаров.

Своє вітальне слово до усіх присутніх та змістовну промову на початку круглого столі виголосила доктор педагогічних наук, професор, ректор Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії Інна Михайлівна Шоробура. У своєму виступі вона торкнулась питання реформи у освіті, що направлена внести разючі позитивні та якісні зміни в українському соціумі, відзначивши необхідність впровадження нової української школи.

Нова школа — це школа партнерства. Вона включає у себе не лише партнерство учнів, їх батьків та вчителів, а вміщує у собі набагато глобальніші цілі — партнерство на рівні усього соціуму.

Оскільки основним завданням Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії є підготовка сучасних вчителів, то це питання є надзвичайно актуальним та постійно знаходиться у зоні підвищеної уваги. У вчителя відтепер буде зовсім нова роль — не лише як єдиного наставника та джерела знань для учнів, а як модератора в індивідуальній освітній траєкторії дитини, як особистості. Саме такий вчитель і стане активним агентом змін нової української школи.

Цілком зрозуміло, що нового вчителя, який буде відповідати рівню вимог сучасності, може підготувати лише дійсно високваліфікований викладач. Саме тому, питанню постійного розвитку, стажування та підвищення кваліфікації викладачів Академії у провідних ВУЗах Європи та України відводиться вирішальна роль.

Основним питанням, яке торкнувся у своєму виступі Олег Ігорович Шаров, генеральний директор Директорату Вищої освіти і освіти дорослих Міністерства освіти України, був проект концепції педагогічної освіти як в цілому так і в його окремих моментах, на яких доповідач зупинився більш детально. Пан Олег підкреслив, що МОН України надзвичайно зацікавлено у тих пропозиціях до проекту концепції педагогічної освіти, які можуть запропонувати викладачі, педагоги та представники вищих навчальних закладів Хмельниччини. Обговорення цих пропозицій є однією з причин проведення подібних круглих столів по усіх країні.

Безпосередньо сама концепція розвитку педагогічної освіти виникла як один із документів, на реалізацію концепції Нової украхнської школи — важливий світоглядний, ідеологічний, політичний документ, що визначає глобальні напрями реформування системи середньо освіти в Україні. Перш ніж вирішити завдання глобального характеру, звісно мають бути спершу вирішені завдання педагогічної освіти. Оскільки без зміни моделі, якості та мотивації педагога не можливо реалізувати концепцію Нової української школи.

Більш детально усію моменти засідання круглого столу дивіться на наших світлинах та відео:

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *