8-10 червня в Кам’янці-Подільському пройде фестиваль «Ретрофест-2018»

Рідкісне за своєю красою видовище — ралі на ретроавтомобілях – можна буде спостерігати на фестивалі «Ретрофест-2018» в Кам’янці-Подільському 8-10 червня.

Це третій з шести етапів Кубку України з ралі на історичних автомобілях, зазначає Zaxid.net.

Фестиваль стилю «Ретрофест-2018» вже не вперше включає в себе виставку ретротехніки, почесний парад містом і ралі на історичних авто «Від фортеці до фортеці». Наша країна ще не розпещена таким видовищем, навіть справжнім фанам ретротехніки нечасто випадає можливість бачити історичні автомобілі в русі. З іншого боку, для учасників ралі буде нагода познайомитися з цікавими історичніми місцями регіону. Для тих, хто не зможе побувати цими днями в Кам’янці-Подільському і стати глядачем ретро-ралі, організатори влашують відеотрансляцію в інтернеті.

Цього року Автомобільна федерація України (FAU) в особі її Комісії з історичних транспортних засобів (КІТС) вперше
проводить шість етапів Кубку України з ралі на історичних автомобілях.

Першим було ралі в рамках весняного OldCarLand`у, другим стане легендарний львівський Leopolis Gran Prix, третій етап пройде в Кам’янці, четвертим стане конкуренція на «Ретрозльоті «Олександрія», п’ятий етап організовують на ралі «Золота підкова» в одній із західних областей країни, а заключний маршрут сезону прокладуть на осінньому OldCarLand`і. Перші учасники кам’янецького етапу змагань вже почали реєструватися на офіційному сайті заходу.

Календар КІТС ФАУ — 2018

Національна серія «Кубок України історичних транспортних засобів (ІТС)»

Етап Дата Назва раллі Місце старту
1 27 -29 квітня “OldCarLand-ралі” (весна) Київ
2 1 -3 червня Leopolis Gran Prix Львів
3 8 — 10 червня Ретрофест – “Від фортеці до фортеці” Кам’янець-Подільський
4 14 -15 липня “Ретрозліт “Олександрія” Олександрія
5 21 – 23 вересня “Золота підкова” Західна Україна
6 28- 30 вересня “OldCarLand-ралі” (осінь) Київ

 

Нетипові перегони

Напевно, доречно нагадати, що ретро-раллі – це не ті перегони, які ми звикли розуміти під словом ралі. Стосовно історичних автомобілів ралі організовується також в його класичному вигляді – не на швидкість, а на регулярність руху. Тобто автомобіль повинен з максимальною точністю за часом прибути на пункти контролю часу – не раніше і не пізніше ні на секунду. Кожне відхилення – як в «швидку», так і в «повільну» сторону – пеналізується штрафними очками.

При цьому маршрут руху екіпажу ніхто не знає, легенду ралі – викладений на папері маршрут – штурман отримує тільки перед стартом. Захоплююче змагання не вимагає від екіпажу особливого досвіду, але вимагає витримки і розрахунку. Важливо, що історичне ралі не навантажує цінний автомобіль надмірними швидкостями, гальмуванням та іншими маневрами.

 

Згідно регламенту КІТС ФАУ, додаткові очки в скарбничку кожного екіпажу приносять також результати конкурсу елегаціі – своєрідної презентації автомобіля і його екіпажу. Авторитетні судді оцінять зовнішній стан і красу машини, стиль і відповідність епосі костюмів екіпажу і артистичність презентації.

Технічні фахівці разом з тим оцінюють стан транспортного засобу з точки зору оригінальності і безпеки руху. Природно, більш старі автомобілі отримають певну фору при підрахунку балів при результаті.

Тільки початок

Повторимося, ретро-раллі «Від фортеці до фортеці» в рамках «Ретрофесту-2018» – це лише третій етап Кубку України з історичними автомобілями. Згідно регламенту FAU, претендувати на головні нагороди має право лише той екіпаж, який візьме участь не менше ніж в трьох етапах Кубку. Тому якщо комусь із Ретроманії кам’янецького старту виявиться мало, майте на увазі – після нього можна буде стартувати в Олександрії, Києві або в одному з міст західної України.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *