Оприлюднена шокуюча сума, яку заплатили за логотип на Євробачення-2017, повідомляє 24tv.ua.
З документу, опублікованого на сайті системи Рrozorro стало відомо, що на тендер було виставлено лише одну роботу компанії «Гурт РЕ Дизайн».
Ціна на це лого склала 420 тисяч гривень. І що цікаво, логотип Євробачення-2017 обрали і затвердили лише за 60 секунд.
Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднили 22 грудня 2016 року о 22:42. А вже о 22:43 того ж дня стало відомо про намір укласти договір.
Читайте також:
Чай та кава по 6667 грн. за пачку, м’ясо по 4000 грн. за 1 кг… все ProZorro
ProZorro: тут можна продати практично все. Топ-8 найнеочікуваніших покупок
Як виглядатиме сцена Євробачення-2017?
Україна представила логотип та гасло Євробачення-2017