Укрпошта провела ребрендінг та обіцяє, що здатна здивувати

Сьогодні, 12 квітня, на презентації, організованій поштовою компанією, ПАТ «Укрпошта» представила свій оновлений логотип, передає ЦТС.

Відтепер основним візуальним символом Укрпошти замість крилатого конверту поштовий ріжок, який, підкреслюючи символи поштової служби, трансформується у значок геолокації – пін. Візуальний символ – це компас, який вказує напрями відправлень у різні сторони світу.

Нову концепцією бренду розроблено рекламною агенцією «Saatchi&Saatchi Ukraine» для компанії Укрпошта безкоштовно. Додатковим слоганом компанії стало гасло “Здатна дивувати!”, розроблене креативною компанією “Мічурін”. Однією з несподіванок презентації був виступ піаніста Євгена Хмари.

«Укрпошта – це величезна соціальна «offline» мережа, що об’єднує українців у всьому світі, величезна частина України, яка поставила собі за мету змінитися. Ми як українці маємо докладати максимум зусиль для розбудови нашої держави. Саме тому ми з гордістю долучилися до цього процесу, інвестували свій час, знання та досвід для того, щоб ці зміни були кращими», – зауважив креативний директор Костянтин Шнайдер.

Новий логотип, за словами керівника «Укрпошти» Ігоря Смілянського, повинен відображати позитивні зміни в компанії.

«Ці дев’ять місяців ми працювали над змістом. Щоб посилки почали доходити швидше або взагалі почали ходити. Сьогодні ми починаємо змінювати не тільки зміст, а й форму. Я в перший день обіцяв, що» Укрпошта «почне посміхатися і ми працюємо над цим. Ми недавно дали порошок листонош за зниженими цінами, вони починають посміхатися. Уявляєте, ми ощасливили таким чином 36 тис. чоловік «, — заявив І. Смілянський.

Слоган — «Головна пошта країни!» та «Здатні дівувати!»  Ми даємо собі рік на те, щоб вас дивувати. Потім, я сподіваюся, що це стане нормою, — додав топ-менеджер.

Він також повідомив, що з’явиться експрес-пошта і кур’єрська доставка.

 

 

 

 

 

 

Користувачі соцмереж миттєво відреагували на зміну логотипу компанії як схвальними так і негативними відгуками:

 

 

Читайте також:

Визначено найкращу поштову марку 2016

Укрпошта провела ребрендінг та обіцяє, що здатна здивувати: 3 комментария

  1. Уведомление: «Укрпошта» планує продати 1100 несправних авто через платформу Prozorro — Будь у курсі — портал новин

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *