Ветамбулаторія «Добродій»: Ваш домашній улюбленець заслуговує найкращого!

Ольга та Дмитро, молода подружня пара, власники ветеринарної амбулаторії «Добродій», цілеспрямовані та гідні професіонали, які глибоко та натхненно люблять свою справу, віддаються їй, постійно вдосконалюючи рівень своєї майстерності та знань.

Чому ми вирішили написати про них? Ні. Зовсім не з ціллю реклами чи якоїсь незаслуженої похвали.

Причини для цієї статті досить прості – практично кожна друга хмельницька родина має домашнього улюбленця. У когось це киця, у когось песик, у когось папуга чи морська свинка. А у когось двома живе й якесь екзотичне для України створіння. Але хто б не був у Вас у якості домашнього улюбленця,  часом бувають випадки, коли йому необхідний лікар.

Так сталось, що на нашу редакцію, припадає 3 родини, у яких проживають коти. І одного ранку, практично вдосвіта, 8-місячний котик, що вийшов на прогулянку у двір, травмувався. Він лежав на землі і плакав, не в силах поворухнутись, а його  господарка у паніці збирала до купи страшні думки, у яких вирувалось: Перебито хребет? Зламана лапа? Травмовано ребра?

А головна і найбільш важлива думка – куди тепер? Куди звернутись? Куди зателефонувати? Багато різного було почуто від друзів та знайомих, які мали гіркий досвід звернень до лікарів. І брав дійсно невимовний острах – ось як би так пощастило, щоб лікар виявився тим, хто дійсно бажає та може допомогти. І знову ж думалось: але й зараз ще не робочий час, зовсім рано.

Інтернет як завжди став у допомозі – Гугл видав номер ветеринарної амбулаторії. Місця, яке щойно відкрилось. Ну що ж – набираємо. Відповів ввічливий чоловічий голос, співрозмовник спокійно вислухав та повідомив: «Кажіть адресу, виїжджаю!»

І дійсно, не минуло і 20 хвилин, як лікар уже був коло свого «пацієнта».

Не можна не відзначити той високий рівень фаховості, турботи та уважності, з якоюсь пан Дмитро відносився до кота, розмовляючи з ним при огляді. Відчувалось, що лікарю не байдуже, що цей котик не просто один з мільйону, а той, кому дійсно намагаються допомогти, відновити його здоров’я та поставити «на лапи».

Саме ця кардинальна, разюча особливість. Яка відзначалась у високому рівні сервісу, небайдужості та турботи, глибока обізнаність та майстерність лікаря й стали першопричиною для написання цієї публікації. Оскільки кожний домашній улюбленець, якщо він занедужав чи потребує профілактичного огляду – має отримати його на найвищому рівні.

Ветеринарна амбулаторія «Добродій» працює лише другий тиждень (з 15 травня), однак вже встигла отримати десяток вдячних клієнтів.

Поки ми спілкувались з власницею та лікарем амбулаторії, пані Ольгою, постійно підходили відвідувачі — хто за консультацією, а хто за ліками.

 

Ольго, що спонукало Вас обрати саме цю сферу діяльності?

Це сталось само собою, — посміхається молодий ветеринар. – В мене в родині завжди були котики та собачки, я легко знаходила з ними спільну мову. І коли настав час для вибору професії – я обрала ту, що пов’язана з ними.

А як довго Ви вже працюєте на теренах ветеринарії?

Скоро буде 10 років, на протязі яких ми з чоловіком працювали з великою кількістю тваринок та стикались з найрізноманітнішими випадками.

А з якими тваринами найбільше звернень?

Найчастіше – це собаки. Коти дещо менше. Напевно тому. Що їх господарі вірять у оманливу тезу – кішка сама себе вилікує.

Чи були у Вашій практиці звернення з екзотичними, незвичними тваринами?

Найчастіше це, звісно, традиційні домашні улюбленці. Але звертались і з лемурами, і з американськими їжачками, приводили і тхориків. Навіть одного разу звернулись з одомашненою білочкою, яку підібрали маленькою та виростили вдома.

Які найчастіше хвороби є приводом для звернень?

Здебільшого можна виокремити три основні – це чесання та дерматити, проблеми шлунково-кишкового тракту і травми різного характеру. Слід відзначити, що більшість травм припадає на зимовий період, однак і влітку трапляється багато травматичних випадків. Крім того, весною у господарів домашніх тваринок з’являється ще одна сезонна проблема – це кліщі.

Чому Ви вирішили розпочати свою справу, відкрити власну амбулаторію? Чому не обрали більш простий шлях – влаштуватись у вже функціонуючу ветеринарну лікарню?

Все досить просто – ми прагнемо бути кращими, постійно розвиватись, надавати максимальний спектр послуг, пропонувати своїм клієнтам найвищий рівень сервісу. Ми прагнемо створити найкраще місце ветеринарії у Хмельницькому. На протязі року ми зростали з цією думкою і тепер прийшов той час, коли ми готові самостійно та гідно представити нашу амбулаторію хмельничанам.

Які послуги вже готова надавати своїм «пацієнтам» ветеринарна амбулаторія «Добродій»?

Усі наші послуги можна розподілити на три великі напрямки:

По перше: терапевтичне лікування, яке включає в себе консультацію по догляду та утриманню, вакцинацію тваринки, консультація дерматолога, чіпування, дієтологія, ставлення крапельниць.

По-друге: хірургічне лікування – хірургія невідкладних станів, планові хірургічні втручання, стоматологія, акушерство та гінекологія.

І третій напрямок: виїзд лікаря додому.

У Вас вже чітко сформовані плани та стратегії на майбутнє?

Так, плани на майбутнє у нас значні.

Ми прагнемо з часом перерости у велику ветеринарну лікарню з відмінним обладнанням. Ми хочемо сформувати навколо себе команду з найкращих фахівців. У нас є принципи, згідно яких ми прагнемо працювати. Основний з них: ми орієнтовані на сервіс, ми орієнтовані на клієнта. Кожний «клієнт» для нас особливий, його здоров’я для нас надважливе, і він повинен це відчути. Ми надаватимемо послуги найвищого рівня, ми прагнемо забезпечити максимальну зручність для клієнта.

Особливістю нашої амбулаторії є можливість виклику лікаря додому не тільки в робочий час. Ми зазначаємо і на візитівці, і на нашій сторінці у Facebook, номера телефонів, за якими можна звернутись до лікаря у позаробочий час чи у вихідний день, розповісти йому симптоми. І тут вже в ході розмови визначити: чи лікар вирушає до Вашого улюбленця чи можливо проблему можна вирішити без виїзду лікаря.

А що у на порядку денному у Ваших найближчих планах?

Сьогодні це зовнішнє оформлення нашої будівлі, а у найближчому майбутньому — придбання УЗІ та рентгену.

Як Ви підбиратимете собі команду?

Ми з чоловіком керуємось кількома простими принципами: наш потенційний  колега повинен відчувати любов до своєї професії, до тварин, бути добропорядною людиною, мати необхідний рівень знань та вмінь, мати бажання не тільки працювати, але й постійно вдосконалюватись та навчатись.

Чи були у Вашій практиці випадки, які можна охарактеризувати як «дивовижне одужання тварини»?

Кожне дивовижне одужання ґрунтується на своєчасному зверненні з «пацієнтом» до ветеринара, на правильно та вчасно поставленому діагнозі, на правильно підібраному лікуванні, на бажанні та терпінні власника тваринки проводити у повній мірі всі призначені лікарем процедури та всі кроки лікування. І лише після усього цього в комплексі – відбувається дивовижне одужання.

Скажіть, а як зрозуміти, що улюбленця слід везти до ветеринара, а не чекати «дива» двома?

Все впирається у кілька характеристик. Якщо Ваш грайливий домашній улюбленець став млявий, кволий, коли відмовляється від їжі та пиття, якщо у нього/неї присутні пронос чи блювота – на протязі доби Вам варто звернутись до лікаря. І не важливо чи це кіт чи собака, чи будь який інший домашній улюбленець. Не важливо чи породиста тварина чи «взята з двору». Вона потребує лікаря, то Вам слід принаймні зателефонувати до нас і описати наявні симптоми.

Чи є хтось, кому Ви б хотіли подякувати за допомогу у Вашому професійному зростанні та відкритті власної амбулаторії?

Так, звісно нам є кому подякувати! Велике спасибі хочеться сказати ветеринарному управлінню та Державній службі України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за відкритість, прозорість діяльності, підтримку здорової конкуренції на ринку та готовність до діалогу у будь—який час.

А ще хочемо відзначити двох людей. Це наш екс-директор. Йому безмежна подяка за всі ті принципи, за всі ті навички, за всі ті вміння та сили, які він вклав у нас, у наш розвиток.

Та ще окремо хочемо сказати «дякую» нашій подрузі, талановитому дизайнеру, яка розробила наш стиль, наш логотип, визначила кольори нашого бренду «Добродій».

 

Ветеринарна амбулаторія «Добродій» працює для Вас за адресою:

м.Хмельницький, вул. Старокостянтинівське шосе, буд. 1/1

Графік роботи: Пн-Сб, 9:00 – 19:00

Номер телефону: (0382) 68-61-43

У робочі дні  19:00 до 23:00 та у неділю — виклик лікаря за телефоном:

  • (067) 00-99-744
  • (073) 09-62-346

 

Лікарі:

  • Ольга Іванівна Ткач
  • Дмитро Олександрович Шаварін

При розрахунку за надані послуги працює бонусна програма від ПАТ «Приватбанк» — бонус 5%.

 

2 thoughts on “Ветамбулаторія «Добродій»: Ваш домашній улюбленець заслуговує найкращого!”

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *