АРІ від Укрпошти для е-commerce-клієнтів

ПАТ «Укрпошта» запустила можливість інтеграції АРІ для послуги Укрпошта Експрес та запрошує е-commerce-клієнтів долучатися до користування сервісом.

Нововведення значно спрощує реєстрацію та заощаджує час. Суть інтеграції полягає у тому, що після необхідних документальних процедур клієнт Укрпошти-юридична особа отримує необхідне програмне забезпечення та вбудовує АРІ у програмі/на сайті, де зберігаються дані про замовлення клієнтів-покупців. Оформлюючи відправлення Укрпоштою, представник контрагента повинен заповнити поля відправлення та зареєструвати його. Після цього він отримає повідомлення зі сформованим штрихкодовим ідентифікатором, розрахованою вартістю відправлення за чинним тарифом та сформований супровідний документ «адресний ярлик» з цим ідентифікатором.

Після цього можна роздрукувати супровідний документ, наклеїти його на посилку та доставити для приймання та пересилання у будь-яке з відділень поштового зв’язку, які надаватимуть послугу Укрпошта Експрес.

Оператор відділення просканує штрихкод, в автоматичному режимі отримає всі дані про відправлення без додаткових ручних операцій та прийме відправлення на доставку.

На сьогодні АРІ від Укрпошти у роботі використовують близько 40 клієнтів-юридичних осіб.

Приєднатися до користування сервісом АРІ Укрпошта Експрес можна звернувшись до регіональних менеджерів Укрпошти:

  • у Центральному регіоні – Пашковська Світлана (pashkovska-sa@ukrposhta.ua),
  • у Північному регіоні Колонутов Андрій (kolonutov-ao@ukrposhta.ua),
  • у Східному регіоні – Целіщев Дмитро (tselishchev-dv@ukrposhta.ua),
  • у Західному регіоні – Протасов Олексій (protasov-ov@ukrposhta.ua),
  • у Південному регіоні – Дуплій Євген (duplii-yv@ukrposhta.ua).

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *