Українське суспільство уже втомилося від війни, тому Міністерству оборони слід правильно працювати з інформаційним полем. Така робота своєю чергою має покращити ситуацію з мобілізацією, повідомляє 24tv.ua.
Таку заяву зробив відомий волонтер і засновник фонду «Повернись живим» Віталій Дейнега, передає «Главред».
«Головною проблемою української армії є відсутність нової високоточної зброї, колісної техніки в достатній кількості, необхідного рівня індивідуальної підготовки солдатів», – наголосив він.
За його словами, існує також глобальна проблема з некреативністю Міноборони щодо питань реклами і роботи з інформаційним полем, яка, зокрема, призводить до поганого рівня мобілізації.
«Причім як мобілізації на контрактну службу, так і мобілізації суспільства навколо теми війни. Ці проблеми я вважаю головними», – зауважив волонтер.
Крім того, він підкреслив, що в Україні від війни більше втомилися ті, хто її бачить тільки по телевізору.
«На жаль, це навіть не втома – це просто байдужість. Війна перестала бути цікавою людям. Вони до неї звикли і дивляться звіти штабу АТО, як ніби це прогноз погоди», – зазначив засновник фонду «Повернись живим».
На його думку, для зміни такої ситуації необхідна правильна робота з інформаційним полем, зокрема через соціальну рекламу.
«У наступному році ми спробуємо це змінити. Принаймні, наскільки це зможе робити волонтерська організація. Тому не забутьте поставити це питання відразу ж рівно через рік», – констатував Дейнега.