«Онлайн будинок юстиції»: отримай документи від РАЦС чи зареєструй ФОП

Сьогодні в «CYBER SPORT ARENA» пройшла презентація виходу проекту Міністерства юстиції «Онлайн будинок юстиції» на всеукраїнський рівень. Віднині послугами з повторного отримання документів у сфері реєстрації актів цивільного стану, а також реєстрації та ліквідації фізичної особи-підприємця зможуть скористатися всі українці. Для цього достатньо зайти на сайт сервісу Онлайн Будинок Юстиції.

«Сьогодні ми презентуємо вже як національний проект «Онлайн будинок юстиції», який пропрацював у тестовому режимі на рівні Києва майже рік. Цей проект увібрав у себе всі сервіси, які міністерство надає в електронному вигляді. Це той проект, який буде прикладом для інших міністерств стосовно того, як розбудовувати електронне врядування та спрощувати життя кожного українця», — зазначив у ході презентації Міністр юстиції Павло Петренко.

За його словами, на порталі сервісу можна знайти інструкцію з отримання кожної запропонованої послуги, а також залишити відгук.

Окрім вищезгаданих сервісів, українці також можуть отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту, зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації, отримати дані про електронний цифровий підпис.

«Ще одна новація – соціальний ліфт, де кожен український юрист може залишити свою анкету і вона буде автоматично вноситися в пропозиції із заповнення вільних вакансій в системі юстиції. Також тут можна скористатися послугою «СМС-Маяк», яка передбачає можливість отримання інформації щодо будь-яких змін в реєстрах бізнесу й нерухомості щодо твого майна», — додав очільник Мін’юсту.

За його словами, Міністерство юстиції ще 3 роки тому прийняло рішення максимально рухатися до передових технологій.

«Ми почали боротися з бюрократичною системою тисяч папірців і потроху перемагаємо її. Ще 3 роки тому електронні сервіси та Міністерство юстиції були несумісними. Нині ми входимо в лідери серед  державних органів, де запроваджуються електронні технології та проводяться реформи у сфері дерегуляції. Це спільна робота людей, які працюють в Міністерстві юстиції, наших друзів, колег та волонтерів з ІТ галузі, які допомагали нам з перших днів створювати новий простір свободи і простоти у комунікаціях з державними органами», — наголосив Міністр юстиції.

Він також звернувся  до депутатів Верховної Ради України з проханням вже найближчого пленарного тижня прийняти один з найбільш революційних законів у сфері електронних сервісів — Закон про довірчі послуги, який був розроблений Мін’юстом спільно з експертним середовищем.

«Це той закон, який фактично не просто відкриває можливість для всіх державних органів створити систему електронного врядування і запустити онлайн сервіси, а робить це їх обов’язком. Для українця ‑ це можливість через мобільний телефон чи інший гаджет отримати будь-яку послугу. Якщо він буде прийнятий, Україна в найближчі роки має шанс увійти до клубу найбільш просунутих у сфері електронного врядування країн», — заявив Павло Петренко.

За словами заступника Міністра юстиції Павла Мороза, нині в напрямку запровадження електронних сервісів Україна рухається у ногу з часом зі всім світом.

«Величезні корпорації відмовилися від паперових носіїв ще 10 років тому. Нині у світі прослідковується тенденція відходу від паперових носіїв. І ми є частиною цього процесу, адже це швидкість і зручність для громадян, бізнесу та всього суспільства», — зазначив заступник Міністра юстиції.

На його переконання, Онлайн будинок юстиції — це перша такого роду платформа, яка реально запрацювала.

«Вона буде розширюватися. Презентовані послуги — це лише початок», — додав Павло Мороз.

Начальник Головного територіального управління юстиції у Києві Станіслав Куценко продемонстрував роботу сервісів, які доступні в «Онлайн будинку юстиції» за адресою  http://online.minjust.gov.ua.

«З сьогоднішнього для будь-який громадянин може подати заявку через «онлайн будинок юстиції» про втрату документа і в будь-якому відділі ДРАЦС країни отримати дублікат уже завтра. Адже наша філософія – отримати послуги в сфері юстиції максимально швидко — в 3 кліки мишки», — сказав він.

Кіберспортсмен ZEUS, який брав участь у презентації, зауважив, що наша країна не стоїть на місці і постійно прогресує.

«Це дуже прогресивна ініціатива, адже ми позбавимося черг. Якщо я буду в іншій країні і мені треба буде заповнити документи, я зможу зробити це без жодних проблем. Так само я зможу відновити втрачені папери. Це дуже великий прогрес для нашої країни», — зазначив він.

Учасники заходу подякували фонду «Відродження» за допомогу в організації заходу.

«Ми підтримали ініціативу Мін’юсту, що ставила перед собою завдання відкрити законсервовану систему, яку можна узагальнено назвати «подача і видача документів». Перевівши цю систему в он-лайн, ми піклуємось про час, нервову систему та невід’ємне право на повагу до гідності мільйонів українців. Бо корупція, черги і безліч папірців в еру електронних можливостей пригнічували це право», — пояснив Роман Романов, директор програмної ініціативи «Права людини і правосуддя» Міжнародного фонду Відродження.

 

 

 

Читайте також:

 

Хочете одружитись? Подайте заявку онлайн! На Хмельниччині це вже реально!

 

Центр зайнятості вже онлайн! По всій Україні можна записатись до фахівця не виходячи з дому!

 

Пенсійний фонд он-лайн